10 let spletnih mest Postani vojak

10 let spletnih mest Postani vojak

PP

www.postanivojak.si

14. 11. 2008 na svetovnem spletu ugleda luč sveta spletno mesto Postani vojak. Vsebuje osnovne informacije o tem, kako postaneš vojak, rezervist ali vojak prostovoljec, obsega 70 strani.  V aprilu 2009 prevzame urejanje spletnega mesta Sektor za vojaške zadeve in kmalu se obseg podvoji, dodajo se dinamične vsebine kot so ankete, video preko Youtube-a, 3D bojevnik in aplikacija za oddajo  e-prijav. Spletno mesto v letu 2009 obišče 41.000 v letu 2010 51.000. v letu 2011 65.000, v letu 2012  75.000, v letu 2013 75.000, v letu 2014 68.000 in v letu 2015 rekordnih 105.000 različnih obiskovalcev.

V letu 2016 smo  ugotovili, da več kot polovica obiskovalcev prihaja na spletno mesto Postani vojak iz mobilnih naprav, obiskovalci  starostne skupine 15 do 30 let pa kar v 90 odstotkih. Zato smo vletu 2016 izvedli celovito prenovo spletnega mesta in ga v celoti prilagodili ‘mobilnim uporabnikom’. Prenova  je obsegala tako popolnoma  novo grafično podobo kot tudi  nekaj vsebinskih dopolnitev. Dodali smo opise več kot 50 poklicev v Slovenski vojski, posodobili pa smo  poglavji o enotah in oborožitvi SV.

CHATBOT

Uporabniki svetovnega spleta nenehno migrirajo iz ene platforme k drugi, od Facebooka k Instagramu, od Instagrama k Snapchatu itd. V zadnjem času pa je vedno bolj priljubljen FB Messenger, ki v sebi združuje ‘predpotopno’ elektronsko pošto,  deljenje videa, slik, in sporočil. Zato smo v letu 2018 prisluhnili svetovnim trendom in todi v spletno mesto Postani vojak integrirali Chatbota - ‘Klepetalnega robota’, ki vas prijazno vodi skozi  spletno mesto glede na vaš interes. Chatbot nudi osnovne informacije o možnih oblikah sodelovanja s Slovensko vojsko, poišče video  vsebine, ki so na voljo glede na vaš izbor teme in  vam ponudi ustrezne povezave na spletno stran,  kjer je iskana vsebina podrobneje razložena. 

V 10 letih je spletno mesto Postani vojak obiskalo 770.000 različnih obiskovalcev, ki so obiskali mesto 1.310.000 krat, odprli 6.110.000 strani, v povprečju so bili na strani 3 minute in pol, in si v povprečju ogledali skoraj pet strani. Na spletno mesto prihaja nekoliko več moških kot žensk, starostna struktura pa potrjuje pravilno usmerjenost spletnega mesta, saj je kar 57 % obiskovalcev  starih od 15 do 34 let.

Predstavitev spletnih mest Postani vojak

YOUTUBE

6. 6. 2012 se je spletnemu mestu  Postani vojak pridružil YouTube kanal, saj mladi, ki so naša ciljna skupina  vedno manj berejo, vedno več pa se zadržujejo na pametnih telefonih in tablicah, kjer jih zanimajo predvsem video vsebine. Zato smo Slovensko  vojsko predstavili na dinamičen način skozi kratke filme, ki smo jih  razvrstili v 11 seznamov predvajanja:  enote SV, Oborožitev in oprema SV,  Poklicni vojak, Prostovoljno služenje, Pogodbena rezerva, Štipendiranje,  Tabori, Dogodki, Seznanitve, Skrb za nekdanje pripadnike in Vrhunski športniki zaposleni v SV. Objavili smo že 600 filmov, imamo 1000 naročnikov na naš kanal in več kot 1.000.000 ogledov.

FACEBOOK

Najhitrejši način obveščanja mladih  z vsemi novostmi v zvezi z možnostmi sodelovanja s Slovensko vojsko je objavljanje na FaceBooku, kjer imamo že 31.500 sledilcev. Kadar želimo mladim sporočiti kakšno pomembno novico, npr. objavo natečaja za štipendije, to storimo preko nagradne igre, v kateri sodelujoči v zameno za sodelovanje v nagradni igri in možnost pridobitve nagrade, širijo oglasno sporočilo po Facebooku, tako da včasih z oglasom brezplačno dosežemo preko 300.000 različnih uporabnikov Facebooka. Na Facebooku se poslužujemo tudi plačljivih oglaševalskih akcij v katerih uporabnikom izbrane starosti, interesov in kraja bivanja predvajamo oglase direktno na njihove mobilne naprave.

INSTAGRAM

V zadnjem času je med mladimi (populacija v starosti od 12 do 24 let med bolj priljubljenimi socialnimi omrežji  Instagram. Zato smo tudi na tem omrežju 15. 11. 2017 postavili profil Postani vojak, na katerem vsak dan objavimo kakšno atraktivno fotografijo, v aplikaciji IG Story pa objavljamo kratke 15 sekundne video clipe z atraktivnimi posnetki usposabljanj na terenu. V enem letu prisotnosti na Instagramu smo pridobili  že preko 2800 sledilcev, vsak dan pa se jim pridružujejo še novi. Veliko objavljamo tudi posnetkov v živo, saj so to v zadnjem času najbolj gledane vsebine.

LINKEDIN

Spletna mesta Postani vojak smo  pred kratkim razširili še na poslovno orientirano spletno socialno omrežje LinkedIN, na katerem vabimo v naše omrežje dijake, študente, srednješolske učitelje, športnike, in druge  po interesih in starosti  primerne ljudi, ki jim poleg aktualnih informacij  o različnih razpisih za delo v Slovenski vojski, natečajih za štipendije in drugih informacij o možnostih sodelovanja s Slovensko vojsko, ponuja celovito informacijo o Slovenski vojski kot delodajalcu, hkrati pa skozi pozitivne zgodbe o Slovenski vojski in njenih pripadnikih krepi njen ugled med Slovenci.

 

Novice

Slovesna prisega

10 let spletnih mest Postani vojak

Letalska nesreča

Postani vojak na Facebooku

Reportažo s slovesne prisege ob zaključku temeljnega vojaško-strokovnega usposabljanja kandidatov za vojake generacije september 2018 in 68...

Več na Facebooku >